31 maj 2009

Brandkår och poliser

Testade spikmattan igår när jag gick och la mig, vet inte va jag ska säga.
Kännde inte ett skit, hade en tunn handuk på som d stog att man kunde ha i början,
men ska testa i kväll igen. Jag måste ju ge d lite tid :)
Idag har jag inte gjort ett skit känns d som.
Älskar ju denna sol och värme men bara om man kan ligga på stranden och sola
och bada annars tycker jag den är lite jobbig.
Så jag har bara varit ute med hundarna, resten har jag suttit inne och knappt gjort nått alls.
Hundarna tycker inte heller om att vara ute då d är för varmt för dom.
Men dom ligger gärna i skugga på balkongen, där fläktar d. T han har varit insnöad i sin dator sen igår kväll (skit kul)
Ibland skulle jag fan kunna kasta ut alla datorer (förutom min då är ju beroende) haha.
När jag gick ut med hundarna i dag så dök de upp 2 snutbilar med blåljus och sirener och dom svängde in mot oss, tänkte inte så mycket mer på d utan fortsatte mot våran gård. När jag
kom in på gården så stog brandkåren där och d va massor av folk.
D brann i en lägenhet (jag kännde ingen brandlukt) och dom va inte hemma, grannarna hade hört brandvarnaren och kännt brandrök i trapphuset.
Tänk vilken tur att dom hade brandvarnare annars vet man aldrig hur långt d hade gått.
Nu kunde dom släcka de lilla som va, men herre gud va människor är nyfikna av sig.
Hela jävla gården va fullt med folk, fattar inte va alla kom ifrån.
Jag gick i alla fall in, orkar inte stå och glo som ett fån.
Nu ska jag gå ut och sätta mig en stund och bara slöa och kanske vattna lite där ute :)
Ha en fortsatt bra kväll, för er som inte vet så är d måndag i morgon igen hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...