16 maj 2009

Vilket härligt väder d varit idag

Hej hopp mina vänner
Hoppas ni mår bra, själv har jag lite huvudvärk.
Blir en kortis nu då vi nyss nästan kommit hem, åkte till Enköping och köpte
en laptop som jag hittat på blocket (hos sååå trevliga människor).
Hundarna åkte i badet nu då dom va helt dammiga, men blev bara bad av mage och tassar denna gång :)
Har bara tagit d lugnt idag och gjort så lite som möjligt.
Ska sätta mig ner nu och fixa med datorn så jag får in mina favoriter och får igång mailen, sen ska jag titta på Robinsson.
Så vi hörs i morgon igen då kommer lite kort och ett längre inlägg.
Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....