25 maj 2009

Underbart väder

Vilket väder vi har idag, men typiskt att d ska komma när man jobbar.
En stor sol från en klarblå himmel och varmt är d oxå :)
Hundarna la sig ute så fort ja öppnade i morse :)
Electra föredrar skuggan.
My och Selma ligger gärna i solen.
Selma undrar om matte har nå godis :) Ska vi få vårat godis nångång En trött Selma I morse när klockan ringde va jag rätt trött, kändes lite tungt att d bara va måndag hehe. Nu är jag rätt pigg och har nyss varit ute med hundarna. Ska straxt ta ett varv med dammsugaren sen ska jag bara ta d lugnt tills jag ska iväg å jobba igen. Få se när dom behagar dyka upp idag och kolla läckan och om dom har kommit fram till vad som ska göras, ska bli spännande att höra. Få se om jag åker till Jysk idag och kollar multiboxen eller om jag tar d senare i veckan, just nu känner jag inte för d men d kan ändra sig fort :) Nu ska jag ta lite kaffe och sätta mig ute en stund i solen, lika bra att passa på när d är fint. Återkommer kanske senare och berättar vad dom sagt om läckan. Ha en bra dag
Uppdatering kl: 19.30 Fick inte veta ett skit ang. läckan idag. Nu väntar dom på nån gubbe som ska komma
med och besikta och han skulle komma nån dag denna vecka.
Så vi får fortfarande inte använda handfatet och vattnet som droppade hos grannarna under
har slutat, så d tar jag som att d kommer från vårat badrum nånstans.
Nu ska jag snart glo på färjan,
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....