10 maj 2009

Nyss kommit hem

Hej hopp mina vänner :)
Stack vid 11 i morse och har nästan nyss kommit hem.
Åkte först till mina föräldrar och lämnade hundarna, sen fortsatt vi till min moster.
För dom som inte vet så i påskas så rasade Mats (min mosters man) ner från husbilstaket
med ryggen före och fick sprickor på båda sidorna av bäcken och några revben som gick av.
Så han går hemma med kryckor och sitter även i rullstol.
Min moste va ute med deras 4 hundar och då de dök upp en katt så hundarna gjorde ett ryck
så hon for i backen och fick en spricka i höger arm och även ett brott i armen.
Så båda är handikappade och behöver en del hjälp.
Så jag har nästan hela dagen hjälpt min moster att jobba då hon har egen firma, så vi har mestadels suttit hela dagen vid datorn.
Jag skrev och hon satt bredvid och instruerade. Gubbarna åkte in till Enköping och köpte en gräsklippare under tiden sen glodde dom på hockeyn.
Nu så är vi hemma och trötta, så nu ska jag ta lite kaffe och bara slöa innan sängen.
Ha en bra kväll
Gofy intog rullstolen då fåtöljerna va upptagna hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....