23 maj 2009

Luften har gått ur mig nu

Herre gud så trött jag känner mig nu, känns som luften bara försvann :)
Vid 12.30 idag som kom mamma, pappa, Johanna och Fanny hit för att hälsa på.
Fanny blev överlycklig då hon såg att jag fixat kladdkaka som hon bara älskar :)
Blev så pass varmt och skönt så vi satt ute och fikade. Sen tog mamma, Johanna och
jag en tur till plantskolan där ingen av oss hade varit, men när vi kom fram så va d stängt (suck),
så typiskt. Ja ja d får bli en annan gång.
Efter dom åkt hem så kokade vi korv och käkade och sen åkte T och handlade och jag gav hundarna mat. När T kom hem så stekte han köttfärsen och jag gjorde sallad, så i kväll ska vi käka tacos (mums)
Nu har i varit ute med hundarna och så satt jag mig här och då blev jag såååå trött hehe.
Jag måste nog resa mig från datorn innan jag somnar :)
I kväll blir d Robinsson och en godispåse :)
Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....