13 maj 2009

Klippt lugg

I dag har jag verkligen sovit ut :)
Vaknade till vid 7 och gick på toa, först tänkte jag gå upp då, men sa till mig själv att jag är ledig och ska i alla fall sova till 9. Somnade om och fick en riktig chock när klockan va 10.30, Oj så länge brukar jag aldrig sova. Va bara att studsa upp och sätta fart.
Nu har jag i alla fall solat, duschat och kapat av mig luggen, har tröttnat på att jämt ha den uppsatt eller så hänger den bara i vägen, så nu får d bli lugg ett tag framöver :)
Tar bara ett tag innan man vänjer sig.
Idag är d riktigt skönt ute så nu väntar jag bara på T ska komma hem så ska vi ta en fika ute.
I går kväll så badade vi hundarna och jag färgade håret så nu är dom gråa ett minne blott ett tag igen (skönt) för jag HATAR gråa hårstrån haha.
T va i väg och handlade i går och kom hem med 4 nya fiskar, d blev ciklider som ser ut som yngel i vårat akvarium då vi har ganska stora fiskar, men dom blir 20 cm när dom är fullvuxna.
Här vänjer dom sig vid vårat akvarium
Nu är dom utsläppta och dom käkade redan i går kväll :)
D var allt för idag nu ska jag fika
Ha en bra dag//Kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...