05 maj 2009

Känns som höst igen

Fy sjutton va kallt d är idag (brr).
Lagom när man börjar vänja sig vid den härliga värmen så slår d om
och blir kallt igen :(
I morse va d inte långt ifrån att jag tog fram vinterjackan då jag är jäkligt frussen av mig.
Har nog regnat nästan hela dagen här lite smått idag, så d blev en kort
promenad med hundarna (dom ville knappt gå ut).
Nu sover dom som stockar, Selma och My i korgen i hallen och Electra som vanligt vid dörren.
T har nyss åkt och jobbat och jag sitter så gott som och väntar på att få åka iväg och jobba.
Är en sån här dag idag som jag skulle vilja ha en stor godispåse och krypa ner i soffan med en filt och glo på en spännande film :)
I kväll ska jag bara ta d lugnt och slappa och i morgon är jag ledig.
Hoppas vädret blir bättre i då :)
Här kommer en bild på Maxi nu när han är nerklippt.
Teija nu får du din Maxi bild hehe
Så här fin va himlen igår kväll
Riktig åsk himlen men kom bara regn
Ha en fortsatt bra dag/kväll

2 kommentarer:

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....