24 maj 2009

Multibox

Höll på att glömma bloggen idag :) Kan va så när man har annat att göra.
Va har vi då gjort idag?
Badat hundar och städat är väl vad vi roat oss med idag. Inte så roligt men himla skönt när d väl är klart :)
Nu ligger hundarna och sover efter badet och jag har nyss tagit en dusch och sitter här och bloggar. Sitter och funderar på om jag ska köpa en multibox till balkongen och ha lite grejer i.
Tröttsamt då man måste ner i källaren med allt, upp med blommjord och ner när man är klar med den. Bättre att kunna ha d uppe men perfekt att gömma i en box, då jag inte vill se d :)
Där få man ju ner lite krukor och annat som man ska ha lite då och då.
Såg att Jysk hade en för 250:-, ganska bra pris, få se om jag åker och kollar på den i morgon efter jobbet.
Nu ska jag inta liggläget i soffan och läsa lite bloggar och surfa runt lite.
Hörs i morgon
Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...