04 maj 2009

Bilddagboken

Har gjort en sida på bilddagboken.se där jag kommer att lägga upp
lite bilder jag tar, kommer fortfarande självklart lägga upp bilder här oxå :)
Nu är äntligen denna dag gjord, va såå trött i morse så jag hörde inte klockan, tur T jobbar
eftermiddag så han va hemma och väckte mig :)
Tog tid innan jag vaknade till liv idag, men känner mig rätt så pigg just nu i alla fall :)
Idag är d inte så varmt som d varit i helgen, och d regnar till och från och där i mellan
skiner solen.
Regnet behövs, bara d snart blir fint och vamt igen :)
Nu ska jag återgå bilddagboken, måste få allt att funka där.
Här är länken dit om ni vill kolla.
Hörs i morgon igen
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...