07 maj 2009

ShihTzu klubben

Idag finns Selmashih tzu klubbens hemsida på första sidan :)
Jag tog bilden förra våren, herre gud va kort päls hon hade då :)
I dag håller jag på att ändra om här på bloggen, har inte bestämt mig än om jag ska ha så
som jag har nu, så bli inte förvånade om ni tittar in nästa gång och d är nå nytt :)
Jag har sån beslutsångest innan jag bestämt mig, som vanligt.
Tänk, d är redan torsdag, fasiken så skönt att d snart är helg igen.
Fattar inte att jag varit såå trött denna vecka, vill inte gå upp alls på morgonen.
Kan vara vädret eller så är d nån vårtrötthet :)
I morse strålade solen från en klarblå himmel och d va rätt skönt ute, nu skiner solen NOT
och de blåser som sjutton och hänger regn i luften.
Enligt vädret sägs d att d ska bli regn nu på efm. vi får väl se vad som händer och sker.
Nu ska jag fixa lite här innan jag ska iväg igen och jobba, sen i kväll blir d att slöa vid tv:n.
Ha en bra dag//kväll mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...