17 maj 2009

Jag har fått en frisk dator igen

Herre gud vilken till d tar när man ska lägga om datorn, eller d tar inte tid, men allt annat som sen ska återställas. Håller fortfarande på med uppdateringar.
Har tagit hela dagen, men åhh så skönt när d väl är gjort då min dator strulat ett bra tag.
Men nu så är den snabb och bra igen :)
Har även storstädat och tvättat idag, så jag har fått en del vettigt gjort.
Så vad tycker ni om festivalen igår då?
Jag tycker som alltid att fel låt vann haha. Skitlåt den som vann, jag höll på finland den låten va skit bra :) Har försökt att lägga in ett youtub klipp här med finlands bidrag men lyckas inte :(
Nu ska jag surfa runt och läsa lite bloggar sen inta liggläget i soffan.
Avlutar med några kort.
My va trött i går kväll så hon somnade på rygg med sin kanin :)
Snart blir d smultron här :)
Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....