21 maj 2009

Igelkotten åter tillbaka

Tror d är samma igelkott som kommer varje år.
Har ju grannar nere som har både mat och vatten ute, så d är väl inte så konstigt att dom återkommer :)
I morse låg Maxi i en av hundkorgarna och sov, han märkte inte ens att jag tog kort hehe.
Har aldrig sett honom ligga i nån av dom nya korgarna, men nu har han kommit på att dom är rätt skön.
Himla lustigt väder d är idag, ena stunden skiner solen och så blåser d, sen rätt va d är blir d kolsvart och så slutar d å blåsa och så vräker regnet ner.
Såg på vädret framåt att d ska bli varmare igen och d har jag inget emot :)
T är hos sin mamma och käkar och jag valde att vara hemma, så jag har bubblat och bara slöat.
Ska snart ge hundarna mat sen känner jag för en långpromenad senare om d inte regnar.
Nu ska jag måla naglarna så detta får räcka för idag.
Grattis mina systrar för priserna på hundutställningen idag :)
Ha en fortsatt bra dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...