30 maj 2009

Västerås marknad

Hej hopp i sommarvärmen :)
Idag är d helt underbart väder, vilken värmen vi fick :)
Idag har här varit full fart sen kl: 9,30 i morse så Robbin, Evelina och Basse kom.
Vid 11 tiden dök mamma och pappa upp och då begav vi oss till marknaden.
Kan väl säga att d va nog lite för varmt för att gå där då d är som ett gryt där, så vi höll på att flyta bort :)
Men vi hittade i alla fall en del grejer.
Köpte en fotlänk och leksaker till hundarna som jag tyvärr glömde att ta kort på.
Här är i alla fall ett par leggins med spets och små pärlor
Vanliga vita och svarta leggins med spets
Spikmattan som är så omtalad, nu ska jag äntligen prova den och se om jag blir bra i ryggen.
Dom som har använt den säger att den funkar så d ska bli spännande att se.
Självklart en ny väska men denna gång inte en svart i skinn, utan en tygväska som jag
fastnade för (jag har väskmani).
Biggaråer (mums) Efter marknade åkte mamma och pappa hem, men Robbin och Evelina följe med oss hem. Tog en fika ute och satt å babblade. Nu har jag nyss skurat golv och tagit en avsvalkande dusch och sitter ute och bloggar. D är riktigt skönt här ute nu då d är skugga:) I kväll är d Robinsson final så d måste man ju glo på. Hörs i morgon igen Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...