06 maj 2009

Som vanligt så ville inte my kliva ur sängen i morse :)
Vräkiga Selma och My, va Selma har skallen vet jag inte haha
Ser ut som dom tycker att jag stör dom :) Selma sover som en stock
Ledig idag och de är inte dumt :)
Sov faktiskt till 10 tror ja, d va jäkligt skönt :)
Sen har jag skurat golv här och vattnat blommorna och skulle behöva ta mig in i duschen
nu men av någon anledning så orkar jag inte haha.
Hundarna sover som stockar och d är sååå tyst här är väl därför jag blir så slö.
Ser ut just nu som regnet snart ska braka lös då d är kolsvart på himlen, skulle inte
förvåna mig om d kommer lagom till jag ska gå ut med hundarna.
Vart tog värmen och solen vägen??
Nää nu kan jag inte sitta här å slöa längre, måste ta mig en dusch.
Ha en härlig fortsatt dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....