Nu är de inte roligt med denna äckliga värme och fukt.
Man orkar inte göra nånting och gör man något så svettas man.
Vill ha normala temperaturet och en hel del regn just nu.
Tur vi har ac inne, så där är de i alla fall svalt.
I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...