12 maj 2009

Utslagna hjältar

Nu börjar d bli riktigt fint i akvariumet :)
Allt d grumliga har lagt sig nu efter byte.
Monstret har hittat sin plats i en kruka där även en stor botia och ena hajen håller till.
D ser lite roligt ut när monstret gömmer sig i krukan, eller han tror att han inte syns då halva
fisken är utanför då han inte får plats i krukan hehe. I dag är hundarna trötta så här ligger 2 utslagna hjältar och sover så gott :)
Här kom nyss en rejäl skur men tittar man ut så syns d knappt, fattar inte vad vattnet tog vägen? Innan sken solen och nu är den på g att titta fram igen :)
Nu ska jag snart åka och jobba sista för idag sen är jag ledig i morgon.
Jag hoppas verkligen jag kan sova ut i morgon, men av nån konstig anledning så brukar d inte funka, utan jag vaknar tidigt i alla fall *suck*.
Nu ska jag fixa kaffe tills T kommer hem sen när jag jobbat klart åker hundarna i badet.
Resten av kvällen tillbringar jag nog i soffan :)
Ha en bra dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...