11 maj 2009

Skurat akvarium

Hej hopp alla pigga å glada
Idag har varit en rätt seg dag då jag varit trött hela dagen.
När klockan ringde i morse så va jag halvdöd och fick knappt upp ögonen.
Känner mig nästan lika trött nu.
Är säkert d kalla och regniga vädret som påverkar mig.
Idag tog jag i alla fall tag i d gamla akvariumet och skurade ur d och spolade ren alla sand.
Så nu är d rent och fint, har även satt ut d på blocket och redan fått ett skambud haha.
Puckon finns d gott om :)
Behåller d hellre än säljer d för ett skambud.
Nu ska jag käka sen ska jag inta soffan kl 20 och glo på färjan.
Hörs i morgon igen
Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...