22 maj 2009

Fredag och skitväder

Tittar in en snabbis då jag nu väntar på att snickaren ska komma.
Hundarna sover som stockar och jag håller på att städa den stationära datorn då den inte alls vill just nu (tur man har 2)
T har åkt och hämtat pengar och jag sitter mer eller mindre och bara glor.
Snickare ska dyka upp nångång mellan 13-15, så vi får väl se när han kommer.
Vi har beställt ny list under ett skåp och golvsocklar.
Innan jag åker och jobbar så ska jag iväg och leta present till syrrans dotter (Fanny) som fyllt år.
Mamma, pappa, Johanna och Fanny kommer nämligen hit i morgon så jag har lovat Fanny att hon ska få sin present som jag glömde sist.
Sen har jag oxå lovat henne kladdkaka och d får jag inte glömma för Fanny glömmer inte hehe.
Idag har T fixat provisorisk slang så att jag kan köra tvättmaskinen, så skönt då jag hade en del tvätt, så får vi se på måndag om vi kan tvätta som vanligt eller inte. Ska bli spännande och se vad som händer då och vart läckan är :)
Nää nu ska jag gå och hänga tvätten som är klar.
Ha en bra dag//Kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...