08 maj 2009

Lite stressigt idag

Är lite stressad då jag nyss kommit hem och ska straxt å jobba igen.
Tog en snabbfika hos Teija idag, och självklart så hade jag ju kameran med.
Måste bara få visa hennes såååå söta lilla valp, jag lovar er att d va svårt att
inte stoppa henne i fickan och åka hem :)
Lilla söta Marlyn, söt som en docka :)
Visst är hon söt?
Ängla tyckte vi va skit läskiga, fast hon tog i alla fall emot en godis :) Mysiga goa Loke
Lilla Marlyn med mamma Jenka med dom finaste ögon jag sett på en hund :)
Sen fick vi med oss vårat nya husdjur!!!! För mig ett äckligt monster *ryser*
SÅ ÄCKLIG och SÅÅÅÅ STOR
Nu måste jag ila, men ha en fortsatt bra dag

Uppdatering kl:17.555

Länk till Marlyn som nu finns till salu

http://www.blocket.se/vastmanland/Dock_sot_valp_21608012.htm?ca=9&w=1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....