20 maj 2009

Del 2 om läckan

Så här trötta va alla djur efter allt strul i går :)
På förmiddagen dök ordförande och rörmokare upp och skulle en en gång kolla vårat badrum.
Dom sågade bort en kakelplatta och kollade om där fanns nå fukt, men d fanns d inte.
D är så att grannen under oss har dropp från sitt tak i badrummet.
Då dom inte hittar var d kommer ifrån så kom dom tillbaka och stängde av vattnet till
handfatet och till tvättmaskinen och så ska d vara tills på måndag.
Sen får vi se vad dom gör på måndag, tröttsamt när man ej vet om d är här eller vad som ska hända. Lite drygt att jag inte visste så jag hade kunnat tvätta undan.
Handfatet skiter jag i då jag har ett till, men värre att inte kunna tvätta.
Less är jag i alla fall på detta jäkla spring som d varit i 2 dagar, men nu ska d väl i alla fall vara lugnt tills på måndag.
Idag har jag huvudvärk som inte vill ge sig, så nu ska jag bara ta d lugnt tills d är dags att gå ut med doggarna. Har nyss skurat golv och tagit en dusch så nu slutar jag för idag och ska lägga mig en stund.
Ha en bra dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...