27 maj 2009

Del 3 om läckan

Idag var dom här och besiktade läckan, och talade om att hos oss finns inge fukt.
D är alltså i grannens tak (vårat golv) som d är nå knas.
Så om vi har tur så kan dom fixa d via grannens tak men vi får inte använda vårat handfat än.
Så vi får väl se när dom behagar att sätta fart.
I dag är d full storm här stog att d skulle blåsa 10 m per s, tror d blåser mer.
Balkongen som jag städade i går ser rent ut sagt för jävlig ut, hela golvet är fullt av blad, frön och en massa skräp och allt är sååå fullt i pollen (suck).
jävla trist och idag som jag varit och handlat blommor och plantor.
Har fått ställa allt bakom dörren törs inte hänga upp något för då blåser d sönder.
När vi kom till Jysk idag så hade dom så klart slut på krukorna som såg ut som snäckor, men jag hade tur och fick tag i på Jysk ute på Erikslund :)
Sen köpte jag 2 av dom andra krukorna jag ville ha som ser spruckna ut :)
Maxi blev så glad när vi kom hem med stora plantor :)
Han gillar ju att gömma sig i djungeln ute på balkongen :)
Häng jordgubbarna som vi alltid brukar ha, dom blommar hela tiden och d kommer massor av jordgubbar på den.
Vita krukan den står i köpte jag oxåJysk men den ska jag ha inne.
Sen köpte vi en stor tomatplanta som är full i blomm, den har vi aldrig haft förr så vi får väl se vad d blir för tomater på den :)
Näpp nu får d räcka för idag, ska ta tag i golven här sen tror jag att jag ska åka till
Rusta och köpa nya slip in, dom är så sköna att dra på sig när man ska ut med hundarna :)
Ha en fortsatt bra dag och håll i hatten om ni ska ut :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...