15 maj 2009

Tillbaka

Va så trött och seg i går så jag orkade inte blogga, men nu så är jag lite piggare :)
Säg den som inte är pigg en fredag:)
Nu har jag nyss varit ute med hundarna, solen skiner från en klarblå himmel, men fattar inte varför d ska blåsa halv storm varenda dag för *suck*
I helgen är inget inplanerat och d är såååå skönt, så jag ska bara slöa och ta d lugnt.
Få se om vi måste köpa mer sand till akvariumet då monstret river upp växterna varje dag, booring då dom varje morgon ligger å flyter på ytan.
Lite fisk bilder
Silverhaj och 2 ciklider, längts ner en guldbarb(tror dom heter så)
Monstret och mosaikgurami Monstret igen
En botia, dom är lite häftiga då dom knackar på rutan och ligger upp å ner och sover :) Blå gurami och dvärggurami
Nu ska ta tag i golven och sen är de jobb igen.
Ha en härlig dag//kväll

2 kommentarer:

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....