19 maj 2009

Usch vilken dag

Vaknade långt före klockan i morse av att d va ett jäkla bankande och dundrande.
Somnade om till och från tills klockan ringde och fortfarande va d ett jäkla liv.
Kärringen (hon är blåst) ovanför höll på att glasa in sin balkong, men d va bara början av denna dag. Gick ut på balkongen med en kopp kaffe och skulle ta en cigg, gick in lika fort igen då jag inte hörde va jag tänkte sån jäkla liv va de, och inte nog med d, hela jävla golvet va fullt i små spån från att dom borrat i aluminium.
Hur kul tror ni d va? FAN va arg jag blev då d inte går att dammsuga upp, då skiten hade lirka sig in i mattan vi har på balkongen.
Va bara att ställa sig på alla fyra och ta röret från dammsugaren och pilla med naglarna innan jag fick upp skiten. Kunde inte släppa ut hundarna då d blir som små glasbitar och de vill jag inte dom ska få i tassarna.
När jag va klar så tog jag mig en dusch och då ringer d på dörren och där står ordförande och nån rörmokare och säger att dom måste in i vårat badrum för att kolla nåt (kommer inte ihåg va de va) Dom fick komma tillbaka då jag skulle duscha.
Efter duschen gick jag ut och skulle ta en cigg och fick ett spel när jag kom ut då de såg lika jävligt ut igen. T gick upp och ringde på men ingen öppnade. Så nu skiter jag i balkongen och hundarna får vara inne. Sen kom rörmokaren tillbaka och klev in med blöta skitiga skor så d va bara att dammsuga IGEN, dom skulle i alla fall inte komma tillbaka igen (skönt).
T drog å jobbade jag satt mig med en kopp kaffe och va så arg men tänkte att nu ska de väl ändå vara lugnt, HAHA trodde jag.
Ringde på dörren igen och jag sa till mig själv att jag skiter i att öppna nu får d vara nog och jag sket oxå i de. D tog en halvtimme sen ringer d igen på dörren och då kokade jag och öppnade och då stog rörmokaren där igen och va tvungen att spola i badrummet jag mumlade bara nått om att ta av dig skorna och gick därifrån, haha han måste ha funderat va jag va för grinig kärring.
Så denna dag vill jag bara glömma, vet ni.. jag har skruvat bort ringklockan på dörren nu haha.
Nu ska jag åka och jobba sen ska jag försöka ta d lugnt om de går i detta hus idag.
Ha de
Uppdatering kl: 16.30
HAHAHA... d va INTE allt nu när jag kom hem kom d mer skit.
Troligtvis så finns d en läcka i vårat badrum under vårat golv, dom tror i alla fall att d är här hos oss, så dom måste slita upp golvet mellan handfatet och toastolen (yipppiiiieee) va glad jag är.
Men kan ju se d possitivt om man vill (men inte idag i alla fall) och d är att jag får nytt golv för d är skit fult d som är där nu haha, kan dom gott betala :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...