01 juni 2009

Går på halvfart idag

Idag har jag varit riktigt seg och trött, innan jag skulle iväg och jobba för andra
gången idag höll ja nästan på att somna :)
Känner mig fortfarande så himla trött, men skönt att nu är jobbet klart för idag :) :)
Har inte gjort nå speciellt idag mer än att jobbat.
Nu har jag nyss gett hundarna mat och sitter ute och dricker kaffe och tar d lugnt en stund.
Ska ta en sväng med hundarna om en stund, blir en kortis då d är för varmt. Dom längre promenadera blir oftast på kvällen när d är sommar.
Electra och Selma ligger här ute och sover och My leker med sin boll för sig själv hehe.
Just nu ligger hon och glor bakom multiboxen så jag antar att bollen hamnat där :)
Japp jag hade rätt, bollen hade åkt bakom.
Nu orkar jag inte blogga mer för idag, huvudet är tomt just nu :)
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....