31 augusti 2009

Vilken seg dag

Idag är jag trött, va som en zombie när klockan ringde i morse.

Känner mig lite piggare nu och d är väl så typiskt när d är kväll, men har säkert inga problem att somna när jag väl lägger mig :)

Skönt i alla fall att denna dag snart är slut. Idag har d varit kallt och blåst en del och ingen sol har visat sig, nu regnar d lite smått ute och är helt grått. Vill inte ha höst, usch jag gillar den inte då d oftast regnar och blåser.

Jaja finns väl lite tjusning med hösten då man kan tända ljus och mysa inne :)

Nu på söndag ska vi hämta hem Mira, då d sen bara är en vecka kvar tills hon ska ha valpar:)

Nu riktigt längtar jag efter valpar igen:) ska bli såå mysigt med smått här hemma :)

Nää nu får d räcka för idag nu ska jag surfa runt lite och bara slöa i soffan.

Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...