31 augusti 2009

Vilken seg dag

Idag är jag trött, va som en zombie när klockan ringde i morse.

Känner mig lite piggare nu och d är väl så typiskt när d är kväll, men har säkert inga problem att somna när jag väl lägger mig :)

Skönt i alla fall att denna dag snart är slut. Idag har d varit kallt och blåst en del och ingen sol har visat sig, nu regnar d lite smått ute och är helt grått. Vill inte ha höst, usch jag gillar den inte då d oftast regnar och blåser.

Jaja finns väl lite tjusning med hösten då man kan tända ljus och mysa inne :)

Nu på söndag ska vi hämta hem Mira, då d sen bara är en vecka kvar tills hon ska ha valpar:)

Nu riktigt längtar jag efter valpar igen:) ska bli såå mysigt med smått här hemma :)

Nää nu får d räcka för idag nu ska jag surfa runt lite och bara slöa i soffan.

Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....