09 augusti 2009

1 år till nästa semester

Hej svejs

Hua va långt d känns till nästa gång man ska ha sem. hehe. Lite ångest har jag nu som alltid då man haft semester och ska börja jobba igen, men vet att när jag jobbat klart i morgon så känns allt ok igen.

I morse stack vi som vanligt iväg ner till stranden, sen när vi kom hem startade jag en maskin tvätt och skurade golven, skönt att ha d gjort och så slipper man i morgon när man ska jobba.

Sitter just nu och kollar på mannen som talar med hundar och slöar i soffan, d känns verkligen att man varit ute i solen, jag är helt slut :)

Nu ska jag återgå till tv:n

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...