12 augusti 2009

Kommentarer

Idag är d onsdag och de är = ledig :)
Sov faktist till 10 och känner mig pigg nu, men när jag satt vid datorn i morse så rätt som d va så fick jag nån låsning i ryggen och Fy f..n va ont d gjorde, kunde inte ens lyfta armen.
D känns lite bättre men har fortfarande ont och får ta korta andetag, men jag hoppas d ger sig snart. Idag ska jag inte göra något alls, skulle ha skurat golven men d får vänta tills i morgon.
En fråga som jag undrat över ett tag.. Ni som är här och läser, funkar d att skriva kommentarer?
Ingen som har skrivit på sååå länge så man börjar att fundera på om d kanske inte funkar?
Eller är ni bara jäkligt lata?HaHa
Maxi njuter på sin plats bland blommorna :)
Här sover han som en stock ute i värmen, men säkert skönt att slippa den tjocka pälsen
som han har då han inte är nerrakad :)
Hörs i morgon
Ha en härlig dag//kväll

1 kommentar:

  1. Jag brukar inte kommentera men får väl göra det den här gången då bara för att se om det funkar...Sådär nu har jag skrivit.

    Jag brukar nöja mig med att bara få läsa dina underbara bloggningar.
    Har jag något att kommentera så får jag ta det per tlf med dig ist...hihihi
    /Anne

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...