04 augusti 2009

Bilder från Ingbo källan

Idag blev d en tripp ner på stan, skulle ha tag i ett armband på New Yorker men självklart så va dom slut *suck*.
Nu i kväll har vi varit ute på landet och badat, d va såå skönt och avsvalkande, My simmade runt och svalkade sig hon med :)
Lite bilder från förra veckan då vi va och kollade in Ingbo källan.
Här tar folk dunkar med vatten, d är så kallt och gott.
Här är 5m djupt men så rent så man ser botten, synd d inte syns på bilderna, men man kan se att de kommer upp vatten på botten.
My är på väg ut i skogen för att kissa :) Undra om jag kan bada här :)
Selma äter kex, och Basse har redan tryckt i sig sitt :)
Basse la sig i skuggan och tuggade på en pinne han hittade :) Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...