18 augusti 2009

Känns som höst

Hello

Idag är d höst här känns d som. Regnar och blåser, men rätt mysigt då man är inne :)

Såg på vädret att sommar värmen kommer tillbaka :) :)

Idag mår jag varken illa eller har ont i skallen, sååå skönt men har varit rätt trött. Just nu känner jag mig rätt pigg och d är så typiskt när d är kväll hehe.

I morgon är jag ledig och då har jag inget inplanerat alls, funderar på om jag ska uppdatera min hemsida lite då jag har tid, skulle behöva göra om lite då d va ett bra tag sen jag gjorde något åt den sidan (vet att jag varit slö), men tar ju en hel del tid att hålla på och jag är sån att börjar jag kan jag inte sluta innan d är helt klart :)

Nu ska jag dricka lite kaffe och fortsätta med mina spel på facebook :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....