05 augusti 2009

Snygga gardiner

Vilken sommar vi har, underbart och energi får man av den :)
Idag har vi köpt nya fönsterbrädor till vardagsrum, kök och sovrum.
Dom andra två rummen satt vi dit nya fönsterbrädor i förra veckan som vi fick av Ewa.
Dom vi köpte idag är vita, innan hade vi mörgråa med stänk av svart och vitt i.
Sen har jag satt upp nya gardiner i vardagsrummet. Ewa har haft så snygga längder i sitt vardagsrum som jag sucktat efter i 2 år, nu har jag äntligen fått dom hehe. Dom passade inte till hennes bård i vardagsrummet, tur för mig :)
Så d är vad vi roat oss med i värmen idag.
I går kväll va vi ju till landet och badade, här kommer lite kort jag tog då.
My gillade att ligga och gnaga på en morot
Selma bar mest omkring på sin morot :)
My bland blommorna Selma alias semlan
My blev sugen på en kaka på bordet :)
Lite blommor
Röda vinbär
Nu ska jag slappa en stund sen blir d en långpromenad med hundarna så fort d blivit lite svalare.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....