17 augusti 2009

Mår illa

Idag har jag äntligen blivit av med huvudvärken, men har mått illa nästan hela dagen.

Fy sjutton vilken huvudvärk jag hade igår. Vaknade 4 i morse och hade fortfarande ont i skallen, men som tur va va den borta när klockan ringde :)

Skönt i alla fall att jag jobbat klart för idag. T är ute med hundarna nu, sen åker dom i badet :)

Efter badning av hundar ska jag ta en dusch sen blir d soffan resten av kvällen och tidigt i säng så kanske man mår helt bra i morgon :)

Idag är d konstigt väder, ena stunden skiner solen andra så regnar d, tur man inte behöver gå ut nå mer idag hehe.

Näpp nu kommer T så nu ska vi bada hundar :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....