17 augusti 2009

Mår illa

Idag har jag äntligen blivit av med huvudvärken, men har mått illa nästan hela dagen.

Fy sjutton vilken huvudvärk jag hade igår. Vaknade 4 i morse och hade fortfarande ont i skallen, men som tur va va den borta när klockan ringde :)

Skönt i alla fall att jag jobbat klart för idag. T är ute med hundarna nu, sen åker dom i badet :)

Efter badning av hundar ska jag ta en dusch sen blir d soffan resten av kvällen och tidigt i säng så kanske man mår helt bra i morgon :)

Idag är d konstigt väder, ena stunden skiner solen andra så regnar d, tur man inte behöver gå ut nå mer idag hehe.

Näpp nu kommer T så nu ska vi bada hundar :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...