Nästa omgång kort från sem.
Vi fick tips om att åka till Gryt, d va så sjukt, precis som en liten spökstad där knappt nån bodde.
Här är en hel gata, ja tror d va 10 hus där ingen bodde.
Här ett fint hus med härlig sjötomt, oxå helt obebott.
Här är en hel gata, ja tror d va 10 hus där ingen bodde.
Här ett fint hus med härlig sjötomt, oxå helt obebott.
Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar