01 augusti 2009

Spökbyn

Nästa omgång kort från sem.
Vi fick tips om att åka till Gryt, d va så sjukt, precis som en liten spökstad där knappt nån bodde.
Här är en hel gata, ja tror d va 10 hus där ingen bodde.
Här ett fint hus med härlig sjötomt, oxå helt obebott.
Tomt. En gammal ica affär oxå helt tom.
Många lägenheter, oxå tomma.
Sen fanns d 2 gator med kyrkhus och där bodde några,men dom flesta va tomma.
Gulliga får, som ligger och har d bra :)
Mer kort kommer i morgon.
Nu ska vi straxt till Ewa och sätta upp bården, sen blir d slappa i soffan :)
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...