23 augusti 2009

Städat för fullt

Hejsvejs

Nu är jag helt slut, vi har gjort rent akvarium och storstädat och tvättat här, men nu så är allt klart :) :)

D är såå skönt när man väl gjort allt, så nu väntar jag bara på att golven ska torka sen ska jag ta mig en dusch. Idag är d perfekt väder för att hänga ut tvätten då d blåser en del, så jag hoppas att den är torr till kvällen så får jag bort den idag och slipper ta rätt på den i morgon.

Denna helg har bara försvunnit, fattar inte att helgerna går så snabbt, känns som man inte hinner något alls.

Nu ska jag försöka mig på hemsidan en stund och se om jag få allt att funka.

Ha en skön dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...