25 augusti 2009

Vilken härlig värme

D är såååå härligt varmt och skönt ute, jag hoppas verkligen d håller i sig ett bra tag framöver :)
Nu har jag jobbat klart för idag och i morgon är jag ledig :)
Ska bara ta d lugnt i morgon och njuta :)
Någon som testat dessa?
Jag har i alla fall inte gjort d men ska göra i kväll. Mitt hår är så torrt och trist nu efter sommaren så nu måste jag göra nått åt d.
Burken är en snabbinpackning för färgat och behandlat hår och tuben är en repair, jäkligt dyrt men ska vara väldigt drygt. Ska bli spännande och se om d hjälper :)
I går fick hundarna varsitt kex när vi fikade, My ville som vanligt inte ha sitt men ingen annan får ta d så hon bar med sig d till hallen och la sig bredvid kexet och sov hahah. Tog nya kort på Selma och My idag, Electra vill ju som vanligt inte hehe. Men linslusarna Selma och My ställer gärna upp :)
Nu ska jag straxt ta en promenad med hundarna.
Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...