16 augusti 2009

Migrän

Tittar in en snabbis nu bara.
Ha en fruktansvärd huvudvärk, lite bättre känns d efter jag sovit en stund.
Igår kväll åkte vi ut till landet och blev kvar där till idag, blev korvgrillning och kortspel :)
Hundarna har röjt där ute så nu sover dom som stockar och är helt slut.
Själv ska jag nog återgå till liggläget i soffan nu.
Selma hade så roligt med denna leksak på landet :)
Ute stängda hundar för tillfället då korna är lite rädda, men d va bara för en kort stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...