10 augusti 2009

Allt som vanligt igen

Nu så är allt som d ska igen, vardagen är tillbaka efter 4 veckor semester.

Har gått bra att jobba idag, d va inte alls så jobbigt som jag trodde d skulle va att börja jobba igen :) Nu har man helgerna att se fram emot :)

Just nu gäspar jag och är lite seg, halvligger i soffan och bloggar och glor på tv samtidigt :), men ska resa mig från soffan en stund och fixa lite kaffe så jag vaknar till :)

T jobbar eftermiddag så d är jag hundarna och katten hemma just nu, och dom sover alla som stockar :)

Nu utgår jag för idag, hörs i morgon.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...