10 augusti 2009

Allt som vanligt igen

Nu så är allt som d ska igen, vardagen är tillbaka efter 4 veckor semester.

Har gått bra att jobba idag, d va inte alls så jobbigt som jag trodde d skulle va att börja jobba igen :) Nu har man helgerna att se fram emot :)

Just nu gäspar jag och är lite seg, halvligger i soffan och bloggar och glor på tv samtidigt :), men ska resa mig från soffan en stund och fixa lite kaffe så jag vaknar till :)

T jobbar eftermiddag så d är jag hundarna och katten hemma just nu, och dom sover alla som stockar :)

Nu utgår jag för idag, hörs i morgon.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...