15 augusti 2009

Solen skiner och d är helg

Hej svejs i solen
Glömde totalt bort bloggen igår då jag satt nästan hela kvällen och letade drivrutiner till datorn :)
Så nu är d bäst att jag skriver, för man vet aldrig va jag gör i kväll hehe.
Har sovit ut idag, sååå skönt så och solen strålar från en klarblå himmel just nu. Nu har man jobbat en vecka efter semestern och d har faktiskt gått bra och inte alls varit nå jobbigt :)
Idag ska jag göra så lite som d bara går, och bara njuta av att vara ledig.
Selma i sin korg och som alltid huvudet på kanten för att ha full koll på vad som händer runt omkring :)
My gillar verkligen att ligga i hyllan, lite trångt bara haha
Så här kan man oxå sova :)
Nu ska jag dricka lite mer kaffe.
Ha nu en bra dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....