07 augusti 2009

Sååååå trött just nu

I morse drog vi iväg vid 9.30 till stranden, såååå underbart härligt och skönt d va.

Vattnet är såå varmt, vill knappt gå upp när man väl är i :) När vi kom hem packade vi upp och gjorde klart för morgondagen på stranden, lika bra att passa på nu när d är så härligt väder, vet hur fort d kan vända hehe.

Nu har jag tagit en sval dusch och känner mig helt slut, skulle ja lägga mig ner så skulle jag nog somna direkt :). Ska straxt ta en sväng till guldfynd för jag har tappat en ring i örat så jag måste ha en ny, sen ska jag en sväng förbi Ewa och låna en sån där som man stryker gardiner med då dom hänger uppe (vet inte va d heter), sen får vi se om vi tar en cykeltur senare i kväll om man inte somnar i soffan hehe.

Hörs i morgon

Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...