26 augusti 2009

Mysigt att d regnar

Idag är d en sån där dag man bara är inne och myser :)

D har så gott som regnat hela dagen, men gör inget så länge man inte behöver gå ut och att d inte fortsätter i 3 veckor som d brukar göra.

Är ju ledig idag och har knappt gjort nått alls, känns lite skönt att bara vara ibland.

Har tyvärr lite känning av huvudvärk och d är ju inte så roligt, men ska ta en tablett så kanske d går över. Nu ska jag straxt ta en promenad med doggarna, idag blir d overaller vilket dom inte är så impade av men d underlätta en hel del och jag slipper få in allt grus å skit.

Sen tror jag att jag ska ta mig ett bad och bubbla en stund, har inte gjort d sen tidigt i våras :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...