13 augusti 2009

Regn och åska

Tack Anne för att du skrev en kommentar, nu vet jag att d funkar :)

Såg att 17 st varit in igår på bloggen och av dom så skrev 1? Är d sååå jobbigt att skriva en rad nångång ibland?????

Som bloggare är d rätt roligt att få en kommentar lite då och då, ni som inte skriver kanske ska testa att blogga, så får ni se vad en kommentar kan uppskattas :)

Nog om d:)

Anne jag lovar att uppdatera hemsidan så fort jag vet något säkert, sist märktes inget alls och d är för en vecka sen.

Har nyss varit ute med doggarna och för först gången på länge fick d bli overaller då här vräker ner regn och har även åskat.

Nu sover hundarna och jag ska käka sen inta liggläget och mysa i soffan

Ha en skön kväll

2 kommentarer:

  1. Vi ska väl också ge oss tillkänna,kollar ofta på din trevliga blogg.
    Ha´det bra, Ida, Emy och matte, Norrköping

    SvaraRadera
  2. Hej stumpan nu har jag
    varit här igen
    Kram Teija

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....