24 augusti 2009

Har man inte jobb så får man

Så här såg d ut när jag kom hem idag haha.
My eller Selma har läst hööks tidning så den kunde inte jag läsa :)
Kunde inte annat än att skratta då jag kom hem.
Så skönt att måndagen är gjord, nu är d bara resten av veckan kvar, måndagar är alltid värst, sen går resten av veckan fort.
My är så rolig, man kan göra vad som helst med henne, i går la jag henne på min kudde och la täcke på henne och sa åt henne att stanna, då låg hon kvar så jag kunde fota hehe. När jag sen va klar och gick därifrån då låg hon kvar ett bra tag :) Nu ska jag slappa i soffan och njuta av kvällen Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...