30 augusti 2009

Höstmarknad

Denna helg har d varit höstmarknaden här i Västerås, jag hade planerat att inte gå
men så skulle syrran med familj dit och då ville jag passa på att träffa dom.
Så vi gick ett varv och kollade runt lite men då vi kom till karusellerna så tog d tvärstopp och där blev vi stående en bra stund då kidsen åkte karuseller. Fanny är cool då hon åker d mesta och bryr sig inte att hon åker själv hehe.
Här sitter hon och väntar på att d ska fyllas på med folk :)
Hon va först, dom hann knappt stanna karusellen förns hon satt där hehe.
Som vanligt en ny väska, väskoman som jag är :)
Hade inte min kamera med mig så d blev inte mycket kort tagna då jag bara hade mobilen att ta med. Efter marknaden åkte vi hit och fikade. Nu är jag helt slut och ska inta den sköna soffan och bara ta d lugnt resten av kvällen. Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...