19 augusti 2009

Spel noja

I dag har jag haft min lediga dag :)

Har fixat och donat lite här hemma, men mer är d inte. Har fått spel nojaFacebbok :)

Sitter så fort jag inte har nått annat att göra och spelar FarmVille och FarmTown, skit roligt när man väl kommer på hur man gör hehe. Jag började i morse och kolla runt lite om vad för ny färg jag ska ha på hemsidan, men sen blev d stopp och spel i stället haha (inte bra). Måste nog först bestämma mig helt hur jag vill ha d och vad för nya färger hemsidan ska ha innan jag sätter fart, har alltid sån beslutsångest innan jag bestämmer mig.

Kan i alla fall tala om för dom som är intresserade att jag kollade Mira igår kväll och troligtvis så är hon dräktig :) Så i så fall så väntas här valpar i Sep.

Nu ska jag återgå till att göra lite nytta.

Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...