27 augusti 2009

Lite har blivit stor

En dag kvar sen är d fredag (yipppieee)
I dag dök Teija upp och hade lilla underbara skrutt med sig.
Jag har inte sett henne sen hon va 8 veckor, åhhh herre gud hon är lika söt nu :)
Så här såg hon ut när hon va här sist :)
Så här stor har hon blivit nu :)
Måste ju lukta lite på Selma.
Hon är verkligen en lite tibbe, söt som en docka :)
Nu ska jag ta en promenad med hundarna innan regnet kommer, mörkt här nu så man vet aldrig om d blir nå skit väder.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...