22 augusti 2009

Slö för tillfället

Sorry, hann inte blogga igår och känner inte för d nu heller.

Vill bara tala om att nu ligger nya hemsidan upp men ni får stå ut med

att vissa saker inte funkar som d ska, vet inte varför och orkar just nu INTE bry mig.

Har hållit på med den nu i 3-4 dagar och känner mig måttligt trött på skiten rent ut sagt, och inge kul när inte allt funkar, men ger upp för idag. Ska kolla upp i morgon varför inte allt funkar.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...