31 juli 2009

Nu är jag med igen

Herre gud va trött jag är idag, känns nästan som jag va på fest igår :)
Har gått i ett sen vi kom hem från sem. och d är väl därför jag är helt slut. I går kväll tapetserade vi Ewas vardagsrum och drack vin, blev sent och i morse upp kl:8 för 12 skulle vi möta mamma och pappa i Sala för att åka till Inbo källan inte Ingo som jag skrev i förra inlägget.
Nu sitter jag bara och kopplar av och tror snart att jag somnar. I morgon ska jag sova ut och vi har inget inplanerat, ska bli såååå skönt.
Korten från semestern får jag dela upp då jag har tagit rätt många kort, tog även kort idag men dom visar jag senare. Börjar med lite kort då vi va i stugan på hundarna.
Här väntar hundarna snällt på att vi ska åka iväg. Sonen och Basse kom och hälsade på.
Selma ny kammad, perfekt att använda bänken i köket då man inte hade nå trimbord med sig.
My vilar efter lek och röj ute på gräsmattan.
My satt sig bakom bilen för att få ha pinnen ifred, snåljåp som hon är :) Va lite skönare att ligga och tugga pinnen :)
Något luktar gott men My orkar inte bry sig, hon vilar i stället :)
Mer kort kommer i morgon.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....