10 juni 2009

Regn Regn Regn

Idag regnar d här, och d är sånt där fint regn som man blir dygn sur av.
Börjar ledsna, tycker så synd om alla som haft skolavslutning idag.
D hör till att d ska vara sol och varmt då :)
Läste på aftonbladet där man kan se vädret ända tills midsommar, jag hoppas verkligen
d stämmer för då ska i alla fall vi få 24 grader och fint.
Vore ju kanon då d hör till att man ska vara ute då och med alla hundar vi har så lovar
jag att d skulle underlätta en hel del att få vara ute hehe.
Idag har jag varit ledig så jag har fixa och donat lite här hemma bara.
Rätt skönt att kunna vara inne när d ändå är sånt skit väder ute, fattas bara en bra film :)
Nu ska jag ge hungriga hundar mat, sen senare blir d en lång promenad :)
Ha en skön dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....