13 juni 2009

Trimma katt

Hej hopp i ösregnet :)

Här vräker regnet ner just nu, men man börjar bli van nu haha. Idag har jag trimmat maxi och gått igenom hundarna ordentligt för i morgon är d dags för bad igen.

T va iväg och böt olja på bilen och då passade jag på att fixa djuren. Sen tog vi en promenad och kollade in Ewas nya lägenhet. Lite missnöjd är hon nu då hon bor i ny produktion. Men d finns massor av möjligheter nu i nya lägenheten då hon kan göra exakt som hon själv vill ha d. Så jag tror att d kommer att bli skit bra bara hon får börja tapetsera och lägga nytt golv, vilket hon ska göra innan hon flyttar in. Jag tycker att d är kanon att hon ska flytta hit för d har varit lite krångligt med skjuss så fort man ska till henne, men nu har vi gångavstånd så vi har bestämt att dricka vin hela sommaren haha. Vi konstaterade idag att d va krypavstånd hehe.

Nu ska jag glo på tv och kolla lite mail som jag inte hunnit med idag.

Ha en skön lördags kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...