29 juni 2009

Nu är d drygt att jobba

Nu är d jobbigt att jobba, d är alldeles för varmt.
Har sovit dåligt i natt då d knappt hjälper att man har öppet, känns som d inte finns nån luft alls.
Kvällarna har ju varit sköna och svala men i natt har d varit rätt varmt.
Tycker denna värme är jobbig då man måste jobba, vill helst bara ligga på stranden nu och njuta.
Får väl se va d blir för väder till helgen då kanske man kan ligga där och njuta, i alla fall på dagarna. Kvällarna blir väl nere på stan då d är Power meet i helgen.
Snart ska jag ta en kort sväng med hundarna (som inte vill gå ut) sen ska jag ta mig en kall dusch och sen ska jag göra så lite som möjligt hehe.
Avslutar med bilderna som inte kom med i går :)
Där vi badar så är även hundar välkomna, ett perfekt ställe då d är nära hemifrån, rätt mycket folk och hundar men man ligger inte på varandra, för d gillar inte jag.
Här brukar vi kliva i och bada, lite bökigt men d går :) Tomt med folk då vi kom tidigt, d är som en lite pir med gräs som går ut och där ligger vi, runt hörnet är de strand och en brygga där brukar alla hundar bada.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....