27 juni 2009

Helt slut

Hej hopp.. kollar in en snabbis bara.

Är helt slut just nu, d har gått i ett hela dagen.

T har hjälpt Ewa att flytta och jag har donat och fejat hemma på förmiddagen.

Mira har även varit här då jag tyckte att hon skulle ha d lugnare här än mitt i flytten. På efm. gick jag över till Ewa och då hade dom flyttat över allt till nya lägenheten. Efter d gick vi hem och fick i oss något att käka sen skurade vi golven gav hundarna mat och gick ut med dom. Sen kom Ewa över då hon skulle hämta Mira och vi blev sittande ute ända till nu, så nu har jag nyss duschat och gjort i ordning allt för morgondagen då vi ska tillbringa den på stranden.

Så nu ska jag inta liggläget i soffan och bara slöa.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...